Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009-2010
Kubová, Dagmar ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009 - 2010 pojednává o marketingové komunikaci kulturních objektů města Kutná Hora v období vymezeným lety 2009 a 2010. V první části práce popisuje marketingový mix města Kutná Hora jako souboru kulturních objektů, věnuje se však také kulturním objektům města jednotlivě. Materiálem pro tuto část byly zejména propagační materiály města a objektů zaměřených na kulturu. Druhá část práce je věnována primárnímu výzkumu, který byl proveden s obyvateli města Kutná Hora. Předmětem výzkumu byla zejména spokojenost obyvatel s možnostmi kulturního vyžití ve městě a celková spokojenost s kulturním marketingem a informovaností. Od výsledků tohoto dotazníkového šetření se odvíjí i poslední část této práce, která zhodnocuje nabyté poznatky z prvních dvou částí a prostřednictvím tzv. SWOT analýzy uvádí návrhy a doporučení pro vylepšení marketingové komunikace města v oblasti kultury a kulturních objektů města. Jako techniky zpracování materiálu určeného pro tuto práci jsou užity deskripce, primární výzkum dle vlastních dotazníků, v případě některých materiálů byla využita také kvantitativní analýza.
Slovanská epopej a Guernica: komparace dvou příběhů
Pešičková, Barbora ; Pech, Milan (vedoucí práce) ; Czumalo, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komparací dvou "příběhů" uměleckých děl: cyklus Alfonse Muchy Slovanská epopej a obrazu Guernica od Pabla Picassa. Porovná okolnosti jejich vzniku, podmínky jejich darování a umístění, sporů o jejich vlastnictví apod. Práce se soustředí také na uvedená díla jako produkty kulturního marketingu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Nové trendy v kulturním marketingu: příklad Národního divadla
Jeřábková, Kateřina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce shrnuje současnou teorii i praxi v oblasti práce s publikem (anglicky audience development). Zaměřuje se na zakotvení rozvoje publika do marketingové teorie, v rámci výzkumu pak na analýzu efektivity tohoto nástroje. Ve výzkumné části ukazuje práci s publikem z pohledu marketingových expertů tří divadelních scén - Národního divadla, Divadla Na Zábradlí a A Studia Rubín. Přináší také pohled publika na doprovodné programy, jednu z nejčastěji exekuovaných forem rozvoje publika. Práce definuje specifika marketingové praxe v kultuře, podrobněji se zaměřuje na marketing divadelních institucí. Zde se marketingová komunikace liší podle povahy dané instituce, podle jejího statutu, financování nebo velikosti. Práce si klade za cíl zjistit, jak diváci doprovodné programy vnímají, zda ovlivňují jejich vnímání (image) divadelní instituce nebo zda mají vliv na následné nákupní chování. Efektivitu těchto programů práce následně hodnotí také z hlediska oslovených marketingových odborníků.
Slovanská epopej a Guernica: komparace dvou příběhů
Pešičková, Barbora ; Pech, Milan (vedoucí práce) ; Czumalo, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komparací dvou "příběhů" uměleckých děl: cyklus Alfonse Muchy Slovanská epopej a obrazu Guernica od Pabla Picassa. Porovná okolnosti jejich vzniku, podmínky jejich darování a umístění, sporů o jejich vlastnictví apod. Práce se soustředí také na uvedená díla jako produkty kulturního marketingu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009-2010
Kubová, Dagmar ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009 - 2010 pojednává o marketingové komunikaci kulturních objektů města Kutná Hora v období vymezeným lety 2009 a 2010. V první části práce popisuje marketingový mix města Kutná Hora jako souboru kulturních objektů, věnuje se však také kulturním objektům města jednotlivě. Materiálem pro tuto část byly zejména propagační materiály města a objektů zaměřených na kulturu. Druhá část práce je věnována primárnímu výzkumu, který byl proveden s obyvateli města Kutná Hora. Předmětem výzkumu byla zejména spokojenost obyvatel s možnostmi kulturního vyžití ve městě a celková spokojenost s kulturním marketingem a informovaností. Od výsledků tohoto dotazníkového šetření se odvíjí i poslední část této práce, která zhodnocuje nabyté poznatky z prvních dvou částí a prostřednictvím tzv. SWOT analýzy uvádí návrhy a doporučení pro vylepšení marketingové komunikace města v oblasti kultury a kulturních objektů města. Jako techniky zpracování materiálu určeného pro tuto práci jsou užity deskripce, primární výzkum dle vlastních dotazníků, v případě některých materiálů byla využita také kvantitativní analýza.
Marketingová kampaň Josého Cury
HUSÁROVÁ, Iva
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou kampaň ke koncertu Josého Cury v rámci 19. ročníku Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov (MHF Český Krumlov) a kulturní marketing. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se specializuje na kulturní marketing a vychází z poznatků odborné literatury a informací čerpaných z internetových zdrojů. Praktická část se věnuje tvorbě marketingové kampaně ke koncertu Josého Cury a čerpá data z reálné kampaně, jenž byla tvořena pro 19. ročník Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.